Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

Het vertrek uit Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

17 Februari 2017 | Griekenland, Athene

Hallo, ik ben Theseus, de zoon van Aigeus, de koning van Athene. We hebben ooit een oorlog verloren en nu moeten we elke 9 jaar 14 kinderen naar Kreta sturen, 7 jongens en 7 meisjes. Ze worden dan met de boot naar Kreta gebracht waar ze in een labyrint worden gestopt. Dat klinkt nutteloos, maar ze worden eten voor de Minotauros, half stier en half mens. Deze keer ga ik mee om de Minotauros te verslaan. Mijn vader wil niet dat ik ga maar ik doe het voor mijn volk.
Ik heb net mijn vader gedag gezegd en ga zo weg uit Athene. De boot is al vol geladen en iedereen staat klaar voor vertrek. Ik zal iedereen heel erg missen.
Mijn vader zei tegen me, dat als ik het overleef, ik witte zeilen op de boot moet hangen en als ik het niet overleef dat de anderen dan zwarte zeilen op moeten hangen. Zodat hij bij mijn terugkomst al kan weten hoe het is gegaan.

Ik zit nu met de kinderen op het schip, bijna iedereen huilt. We hebben ons hele leven achter ons moeten laten. En het is zeker dat iedereen dood gaat tenzij ik de Minotauros eerst dood. Dus ik moet wel, voor de kinderen en voor mijn volk. Iedereen hier verdient een toekomst. Als ik daarvoor kan zorgen dan moet ik dat doen. Als de boot straks gaat varen zitten we 10 uur vast op dit ding.

  • 14 Februari 2017 - 13:16

    Theseus De Held:

    Wie is dit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Hallo, ik ben Theseus. Ik woon in Athene en ik ben ongelofelijk sterk en ik word heel snel boos en dan ga ik mensen doden. Gelukkig heb ik nu een psycholoog en gaat het nu beter met me. Ik ben geboren in 1400 voor Christus. Ik houd van Ariadne ❤❤❤

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 89301

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 14 Februari 2017

Kreta en Naxos

Landen bezocht: