Kreta en Naxos - Reisverslagen van Theseus van Athene - WaarBenJij.nu Kreta en Naxos - Reisverslagen van Theseus van Athene - WaarBenJij.nu

Kreta en Naxos

Ik ga eerst naar Kreta met een schip, samen met 14 andere kinderen. Daar verblijven we in een labyrint. Ik weet niet hoelang, maar als ik klaar ben met mijn werk gaan we naar Naxos. We gaan daar een week kamperen op het strand. Dan vertrekken we weer en gaan we terug naar Athene.

Alle foto's heb ik zelf genomen.

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2017

De thuiskomst in Athene

17 Februari 2017

De zeereis richting Athene

17 Februari 2017

Het verblijf op Naxos

17 Februari 2017

Het verblijf op Kreta

17 Februari 2017

De zeereis richting Kreta
Theseus

Hallo, ik ben Theseus. Ik woon in Athene en ik ben ongelofelijk sterk en ik word heel snel boos en dan ga ik mensen doden. Gelukkig heb ik nu een psycholoog en gaat het nu beter met me. Ik ben geboren in 1400 voor Christus. Ik houd van Ariadne ❤❤❤

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 89315

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 14 Februari 2017

Kreta en Naxos

Landen bezocht: