De zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu De zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

De zeereis richting Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

17 Februari 2017 | Griekenland, Kreta

We zitten nu al 4 uur lang op de boot. Een aantal kinderen voelt zich niet goed. Een meisje heeft al overgegeven. Ze ziet er niet zo goed uit.
Ik bedenk me opeens dat ik niet weet wat ik straks ga doen, hoe ik de Minotauros ga verslaan. Wat moet ik doen? Ik heb geen wapens of wat dan ook. En als ik al win weet ik niet hoe ik eruit kom, want je verdwaalt heel snel en er is geen uitgang. Hoe ga ik dit oplossen?

We zien Kreta nu, de hele boot is stil geworden. Niemand wil aan wal, want dat betekent dat de Minotauros steeds dichterbij komt. Er staan allemaal Kretenzers op ons te wachten in de haven. Ze kijken allemaal reikhalzend uit naar de kinderen die deze keer aan de Minotauros worden gevoerd.

Toen we aan wal kwamen riepen er mensen naar ons. Sommigen lachten ons uit, maar anderen keken ons vol medeleven aan. Sommigen van ons waren blij dat we van de boot af waren, maar we weten wat er straks gaat gebeuren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Hallo, ik ben Theseus. Ik woon in Athene en ik ben ongelofelijk sterk en ik word heel snel boos en dan ga ik mensen doden. Gelukkig heb ik nu een psycholoog en gaat het nu beter met me. Ik ben geboren in 1400 voor Christus. Ik houd van Ariadne ❤❤❤

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 89292

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 14 Februari 2017

Kreta en Naxos

Landen bezocht: